Σε σχετική έρευνα στον τομέα της ανθοκομίας, εξήγαγαν τα παρακάτω συμπεράσματα:
Οι περισσότεροι καταναλωτές βλέπουν ότι ο τομέας της ανθοκομίας εργάζεται σκληρά για τη βιωσιμότητα, αλλά την ίδια στιγμή πιστεύουν ότι ο κλάδος παράλληλα είναι αρκετά προσεκτικός ως προς την ποιοτική παραγωγή.
Οι Γερμανοί και οι Βρετανοί αγοραστές λουλουδιών και φυτών είναι πιο αισιόδοξοι για αυτό από τους Ολλανδούς και Γάλλους ομολόγους τους.
Το συμβούλιο λουλουδιών της Ολλανδίας επανέλαβε την έρευνά του, με πρόσθετες ερωτήσεις σχετικά με τη συσκευασία και τον αντίκτυπο των ετικετών βιωσιμότητας και των επικοινωνιών.
Σε αυτή την έρευνα φάνηκε η διαφοροποίηση μεταξύ λουλουδιών, φυτών εσωτερικού χώρου και φυτών κήπου.
Δείχνει, μεταξύ άλλων, ότι για όλες τις κατηγορίες προϊόντων, η συσκευασία και οι επιπτώσεις των φυτοπροστατευτικών παραγόντων, αποτελούν την ύψιστη προτεραιότητα για τους καταναλωτές.
Εμείς, σε ότι αφορά της αγορά της Ελλάδας, θα σχολιάσουμε ότι είναι πράγματι υψίστης σημασίας η συσκευασία και η καταλληλόλητα κάθε φυτοπροστατευτικού μέσου ή σκευάσματος, για την μακροζωία του φυτού, αλλά και την προστασία του καταναλωτή.
Προς αυτή την κατεύθυνση, συνιστούμε στους παραγωγούς και διακινητές ανθοπώλες στην Ελλάδα, να δείξουν ευαισθησία και να πλουτίζουν διαρκώς τις γνώσεις τους σε αυτό τον τομέα.
Πηγή: Συμβουλίου Ανθοκομίας της Ολλανδίας